niedziela, października 09, 2005

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja pierdole Jasio kocham cie jestes jak Patrick Swayze polskiej poezji siedze tu teraz z moja zona na kwasie i wszystko mi sie pootwieralo stary japierdole wiem juz wszystko musimy sie spotkac u mnie kurwa pokaze ci cos czego nigdy nikomu nie pokazywalem moje zdjecia nago na polu jak pilem herbate z bielunia stary to niemozliwe czuje ze jestes moim synem

Anonimowy pisze...

Czyzby Party from da Hell bylo zbyt malo fajne, by choc jedno zdjecie zamiescic? Jesli tak, czy moge dostac jakiekolwiek zdjecie?

jasniepan pisze...

nie wiem ale ze względu na zmianę koncepcji blogaska zdjęcia będą się teraz ukazywać pojedynczo

Anonimowy pisze...

adobe photoshop: funkcja replace colours, wybierz yellow na white zrobia sie zabki ladniejsze

jasniepan pisze...

ale ja lubię swoje żółte zęby