sobota, listopada 05, 2005

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

juz wczoraj uznalismy ze to jest zdjecie z cyklu 'mali chemicy'. wyjatkowo przypadlo jasiowi do gustu

perfectdrugqueen pisze...

ja tez sie wkrecilem w fotografowanie tegoz kacika choc musze przyznac iz kacik lusterkowy tez przyciagal uwage ;p

Anonimowy pisze...

zdjecia z gabinetu luster przesylamy poczta pantoflowa na wyrazne zyczenie klienta. jutro u mnie after-afterek o 19

perfectdrugqueen pisze...

w sensie za 1.5h?

perfectdrugqueen pisze...

to zrobmy jakas akcje t, zadzwoncie do mk zeby sie spotkal s kim trzeba pozniej przyszedl oddamy mu hajs ale ja wpadne na szybkiego w sensie godzinke poniewaz umowilem sie z kasia. c ya bitches.

**wyrazne zyczenie klienta**

Anonimowy pisze...

mat bedziemy w lokatorze o 20, wpadniesz? mam zabrac twoj sprzet zeby sie wymienic?

perfectdrugqueen pisze...

areth mobile/ mail/ gg kontakt na szybko bo ja z blogiem jasia jestem bardzo nie na biezaco... ewnetualnie komentami na moim blogu tam bede bardziej na biezaco poza tym kurwa mam po 30 odslon dziennie i malo komentarzy ;pppp wymiana stuffu i'm dyin without my sluchawki contact me chicka plizzz